Veilinghuis

Veiling informatie

Betalen en afhalen van goederen

  • Dinsdag 17 april van 9.30 tot 12.00 uur en 14.00 tot 16.00 uur
  • Woensdag 18 april van 9.30 tot 12.00 uur en 14.00 tot 16.00 uur
  • Donderdag 19 april van 9.30 tot 12.00 uur en 13.00 tot 16.00 uur
  • Vrijdag 20 april van 9.30 tot 12.00 uur en 13.00 tot 16.00 uur
  • Maandag 23 aprill van 9.30 tot 12.00 uur en 14.00 tot 16.00 uur
  • Dinsdag 24 april van 9.30 tot 12.00 uur en 14.00 tot 16.00 uur
  • Woensdag 25 april van 9.30 tot 12.00 uur en 13.00 tot 16.00 uur
  • Donderdag 26 april van 9.30 tot 12.00 uur en 13.00 tot 16.00 uur
  • Vrijdag 27 april - GESLOTEN in verband Koningsdag
Tijdens de avondzittingen is ophalen van aankopen mogelijk op afspraak.
Meubelen, tapijten en stukken uit de zaal kunnen na de zitting, overdag of op afspraak worden afgehaald.

Mocht u besluiten uw betaling per bank te voldoen, informeert u dan eerst of uw betaling ontvangen is. Dit wordt bij u gelijk afgeschreven. Toch komt het soms voor dat het enkele dagen duurt voordat het bij ons op de rekening wordt bijgeschreven. Zonder ontvangst van uw betaling, kunnen wij helaas geen goederen afleveren.

U kunt het factuurbedrag overmaken op rekeningnummer NL32INGB0673902579 ten name van de Stichting Derdengelden.

Eventueel beschikken wij ook over de mogelijkheid uw aankopen op te sturen. Ondanks het feit dat wij er alles aan doen om u goederen zo goed mogelijk te verzenden, doen wij dit uitsluitend voor risico van de koper. De verzendkosten kunt u, bij voorkeur per e-mail, bij ons opvragen. 

Uiterlijk donderdag 26 april om 16.00 uur dienen de aangekochte goederen te zijn betaald en afgehaald (zie veilingvoorwaarden art. 10).

Heeft u op 26 april niet aan uw verplichtingen voldaan, dan zijn wij genoodzaakt € 25,00 administratie- en opslagkosten in rekening te brengen.

© Copyright 2010 - 2018 Korst van der Hoeff | Website door Cocomo Webbeheer